GÅRDAGEN I BILDER!!!

NOT.
den får ni i text istället, kul va?
Jag Ida & Vilja satt här hos mig å drack lite å fixxade oss, ja gjorde även mat till dom!! woop woop, dukti tjej.
Sen så drog vi hem till Alexandra & Wictoria å kalasade lite, men dom drog på nån annan fest så vi fick sitta å dricka med de vuxna sällskapet ;)
Krogen vid öppnings tid (that's gay). Köpte oss öl å satt å va snygg som vanligt då.
Sen drog ja å satte mig på VIP platserna med Lars å hans snubbar. VIP & gratis dricka e inte helt fel ;)))

nån gång drog ja å ida på sibylla. vilja hade vi tappat bort helt enkelt. Där glodde folk å jag va roli som vanligt...
END OF STORY. Brother of mine körde hem mig, å så levde jag lycklig i alla mina dagar.

BTW, dansade med en hothot jummy kille.. men, VEM VAR HAN? han va utklädd å skit så ja kunde ju inte se.
Så, ja efterlyser härmed en kille som hade tight leopard tröja, peruk & pilot glajjer på sig.
VEM VAR HAN?
pinsamt om han inte ens va snygg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0