OKEJ PAXX!

jag ska göra de, jag ska ha så osv osv osv.
Ja kanske sa till dig för 5 år sen att jag ska måla mitt rum lila nån gång i livet. å om du gör de innan mig, då jävlar!
Okej, jag tycker att man inte kan "paxxa" något alls här i livet. Visst, många kan ha ideer & saker man vill göra nån gång i livet, nån frilla, tatuering eller nåt annat.
nu tar jag min kompis anna som exempel. Hon har ju gjort sitt hår, vitt rött å svart med dreads i å en stor bulle lugg.
Visst, hon äger inte frillan, men om nån ska göra liknande tycker jag ndå att man kan skita i att göra i samma färger iaf. För lite respekt kan man väl ha.
Å de e som min tatuering nu då. Om nån ska göra ett par körsbär, på halsen eller nån annan stans på kroppen så hoppas jag verkligen att ni ger fan i att kopiera mina. För dom e egen ritade just till mig!
Samma med alla mina andra tatueringar såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0