MIDSOMMAR!

Hej babes! Idag kommer det tyvär bli en kass uppdatering från mig! Jag har som hela min dag proppad med saker.
(hoppas min kamera funkar under dagen nu då...) Hittar inte min laddare :( </3 men så super som min kamera e så lär de nog gå för sig.
Jag denize jimmy & mathias kommer iaf börja våran dag på skansen! :D Åååh vad mysigt! Picknick å massa djur. hihi Å jag som älskar djur! Jag visste dock inte att skansen var ett zoo först, så härom dan när jag denize å jimmy snacka om vad vi skulle göra så sa ja; Men, det finns väl djur på skansen :D?! Denize ba; Men bajjan, Skansen är ett zoo!
......... typ. Men det ska bli nice! Sen åker vi hem till oss, å fixxar oss lite, plockar några bira å åker till Bosses place. Där ska vi grilla å mysa hårt. Käka goda grejer å bara pilla naveln. Utgång!?!?!? Vi får väl se, vad tror ni ;)
Btw, både denize & mathias har ju iPhone så jag läär ju kunna skriva något under dagen.
men ni kanske också har annat för er, än att läsa min blogg?
Nee, trodde jag inte heller ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0