Har vart ute å gasat!

var å kramades med farfar lite nu på eftermiddagen, å vad jag älskar mig fina lilla farfar!
Farmor var dock inte hemma, hon var i stan å spenderade pengar. Haha, rätt farmor!!
Åkte vidare till min kusse Jennifer å hoppades på att hon hade bakat klart bulalrna, men ikke. Hon hade nyss klivit upp å ätit frulle -.-  Men fick iaf en present av henne från Grekland!



en liten woodo docka! As söt. Den får hänga på min väska 4 ever!


Nu ska ja duscha, raka benen å fixxa lite innan stråket!


(btw, en sak ja hatar em att köra bil : "skid åkarna" som åker vid vägarna. Dom tar as stor plats! Man e ju rädd att köra in i dom eller i nån som man möter när man ska ge space till skidisarna. UUh hate them)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0