ÄLSKAR SPONTANA UTGÅNGAR!

Runt halv 9, tror jag, åkte jag mot stan å mötte upp Andreas Fredrik och Marcus.
Vi satte oss på rocks och drack öl å snacka skit.  Dom hade redan partajjat innan så ja fick komma ikapp!
snyltade som fan, me like. hehehehehe.
Senare drog vi på G3. Där hade jag grymmt kul!
Träffade kompisar å folk från bräcke.
Lärde även Hossein att dansa. De va kuuuuul.
Bussen till Krokom gick halv tre. Så vi satte oss på den. Jag tyå låg över hela Marcus, men sov så gott!
Vaknade dock inte av att Fredrik och Andreas väckte oss, utan av att chaffisen gjorde det!
chaffis-"ska ni av här?"
Marcus - "vart är vi?"
chaffis- "nälden.."
Marcus- "ehe, nee, vi skulle av i krokom vi."
Som tur va skulle bussen tillbaka dit och parkera så vi tog oss hem igen!
Väl hemma fick jag en macka. Jag gjorde ett M på den av Messmör å skicka till mathias.
töntigt va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0