TATT MIG TID Å STÄDA

har haft caos i mitt rum på sistonde, så kännde att om ja har lite rent omkring mig å fint, så kanske jag blir mer ren å fin :) De sägs att de e så! Så ja ska testa.
Delade upp lite av mina produkter jag har i hår,kropp & parfym.
Insåg då att ja måste köpa mer parfym..
Hår
kropp
Parfym



såg en parfym på reklam för kicks. så ja måste gå å lukta på den så fort ja kan.
Den ser så underbart god ut.

Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh har utvecklats av parfymör Alberto Morillas och funktioner noter av rubin röd grapefrukt, hallon, gröna blad, päron, violett, vildrosor, äppelblom, litchi, jasmin, mysk, plommon och ceder. Den finns i 75 ($ 70) eller 125 ($ 85) ml Eau de Toilette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0