Söndag i bilder

Dagen började med kaffe på sängen från svärmor. Mysigt!
De va kalas väder så vi tog en prommenad till ok för att köpa en glass.
Efter de drog vi hem till stellan å satte oss i solen, där vi vart placerade ett braaaa tag.
(där ja va brun, e jag nu röd)
Vi åkte hem mot mig vid 4 kanske, ja tog en dusch å snorde in mig i efter sol, de behövdes kan ja lova!
Mamma pappa jocke å emelie kom hem från fjällen idag så vi vart hembjuden på påskbord :)
As mysigt! Älskar julen å påsken för då får man äta mycket :D
Jimmy & Mathias åkte tillbaka till krokom och kommer hit imorgon igen.
När alla hade dragit så gick jag mamma nalle å mathilda på prommenad.
(mathilda e katten) hon brukar följa oss en bit när vi ska gå men nu vart de hela svänden!! Å de va en bra bit, å bra långt bortom där hon brukar gå. Men vi väntade på henne såklart. Å inatt kommer hon sova gott.
Jag såg as mycket djur när vi va ute  iaf!
Rådjur, råttor, möss (va e skillnaden?) hare & såg även en bäverdamm tidigare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0