fuck it all.

jag måste säga tyvär, byebye och fuck off till mina försök till att vara som alla andra.
Be just like all the other girls.

jag måste säga hejdå till att sträva efter smala armar & de längsta smala benen man kan ha.
jag måste säga hejdå till revben, höftben & nyckelben som sticker ut.
jag måste sätta upp ett nytt mål i mitt liv än något som jag vet att jag mår så jävla dåligt av, fast att jag mår så jävla bra av det så samma gång.
jag blir rädd när jag inte har något som är dåligt i mitt liv. allt får inte vara bra.
jag blir rädd när jag har kontroll för det är inte jag. jag ska inte ha kontroll i mitt liv. speciellt inte över det som jag måste ta kontroll över.
det känns i alla fall skönt att ha träningen tillbaka i mitt liv, prommenader varje dag & fler å fler vänner att prata med. jag ska försöka att inte gömma mig mera. jag ska komma ut.
Nu måste jag smsa sofia så vi kan dra på träning.
puss hejdå
even when nobody is looking, she's falling apart.


På utsidan är jag hel, medans insidan är sönder riven.
jag är bra på att spela.
kanske man ska satsa på skådespeleri?

Kommentarer
Postat av: sophia-hummerrnnnnnn

du är så duktig sandra!

fortsätt kämpa bästa du <3

2010-10-01 @ 12:52:24
Postat av: olivia

PUSS LILLSTUMPAN

2010-10-01 @ 13:11:48
URL: http://oliviabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0