Vart ska jag börja?

jag kan ju börja med morgonen som började bra. Satt på skolan, lite nere för jag har blivit så omrubblad av videon med alla olyckor så a, jag mådde som jag mådde.
Vi plockade fram fika på frisör timmen, & boom. Jag fick en till smäll på käften av andras ord.
Jag har i behandligen fått som order att säga ifrån, men jag är så svag så jag kan inte. det är därför jag gömmer mig undan och tystnar. Det är mitt sätt att säga ifrån. Men det ska ändras nu, nu ska jag bli stark och visa att saker inte är okej!
jag berättade för er alla att jag var sjuk för att jag ville ha stöd, inte för att ni ska trycka ner mig och få mig att känna min ännu sämre. Idag nådde jag botten, låste in mig på toaletten & pratade med min bästa vän.
jag fann inga ord om hur jag mådde. Men jag ville i alla fall inte träffa någon innan jag skulle hem så jag höll mig på toan. Men jag var tvungen att hämta min väska i salongen och prata med min lärare.
jag är så svag och känslig så allt bara kom på en gång när någon lyssnar. jag grät i floder och kom med så mycket hat att jag inte minns vad jag sa. Men det är så det blir för mig. Jag har så mycket inom mig så jag vet knappt vad det är som kommer ut. Men nu vet jag i alla fall vad jag ska börja med, jag ska börja sträcka på ryggen & visa va fan som är okej och inte.
Jag kan inte säga att människor inte får ha komplex & tycka saker om sin egen kropp. Men visst fan måste dom kunna tänka på vad dom säger och framför vem? De verkar fan inte som det.
Och jag säger det igen... JAG BERÄTTADE FÖR ATT FÅ STÖD, INTE FÖR ATT MÅ SÄMRE.



Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Fan vad jobbigt när folk gör det värre istället för att stötta :/

2010-10-19 @ 14:29:00
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Denize

Bra tjejen. Hoppas folk kan ta åt sig och fatta att det inte är någon jävla lek som du gör för att du tycker att det är roligt. Fan om dom gör det hela värre, efter allt vi har kämpat och åstakommit.



Snart får du komma hit till sthlm så ska du få din present och sen ska vi kramas i fleeeera dagar:D

2010-10-20 @ 00:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0