Ut från mig, in te dig!

Har ju städat garderoben som fan idag. Å de vart en hel del kläder jag vill bli av med.
Så jag gör ett försök.
Dehär kommer idag, sen kommer de nå imorgon också antar ja.
Lär ju hiva ut ne på Tradera teslut. Om de inte blir sålt här.
jag har skrivit pris, men du kan BUDA!
1.
Dubbel tyg på linnet. Rött siden undertyg med svart spets på.
Stl M. 50kr eller BUD?
2.
Nattlinne, klänning what ever.
Stl L =S  Men haru tuttar så kan du självklart va en S också.
30kr
3.
Sidenaktig klänning. just nu stl M/L
men är jätte lätt att sy in utan att det syns. (jag har gjort det flera gånger nu
men har inte blivit önskad storlek.) SY PÅ!
70:-
4.
Skjorta som e, töjbar? eller vare heter.
50:- stl M
5.
Mysig höst tröja. Stl M
70:-
6.
"Jeans jacka" från veromoda.
Stl L. Funkar på M också.
100:-
Eller. BUDA vetja..





Kommentarer
Postat av: anette

vart e skjortan ifrån? jag tror jag vill köpa den!

2010-10-17 @ 14:20:28
URL: http://teenagecircus.blogg.se/
Postat av: anette

jomen jag vill nog haren asså. men jag får pengar i veckan, så jag hör av mig då! :)

2010-10-17 @ 17:26:15
URL: http://teenagecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0