LIGGA I SOFFAN MED SEXIGA KROPPSDELAR

Min dag har inte precis vart som mina dagar brukar vara.
Jag kan berätta PRECIS vad jag gjort idag in i minsta detalj! (om ja hade velat).
Ja åkte hem från skolan tidigare i tisdags för aj mådde dåligt, igår åkte ja också hem men idag stanna ja hemma, för jag har magsjuka♥ FREAKY LOVE IT
Så idag har ja legat i soffan från 10 - 17.50 & kollat på Greys Anatomy. Har även gått upp på mitt rum en gång för att hämta laddaren till min mobil & tagit ett glas proviva å lite must.
So, That's my day.
Just nu fixxar ja runt så bra ja kan i mitt rum, ser förjääävligt ut IGEN. Men de e ju advent i helgen :)
Owen älskar christinas nacke. Det e lsexigt att gilla en sån del tycker jag.
Som att ja älskar mathias axlar. MMMH
Kan inte nån älska min nacke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0