srf!



Nu är de ju fan inte länge kvar. Kan säga att om en månad packar jag å har kläder överallt i rummet å caos i hjärnan. Så, jag planerar bra i förväg.


Var på willys idag med mamma å pappa å kom å tänka på sweden rock å mat. Så jag började kolla vad man skulle kunna ha med sig i matväg och kom fram till;

Allevo bars, fiskbullar, mini majs, hårdbröd, mjukost,pasta lax(på nedvägen), pannkaka, vaggi ravioli, spagettiringar i tomatsås, makrill.


Kollade på alla konservburkar å vart impad av veggi ravioli och spagettiringarna. De kommer det nog finnas mest av i min packning. Å pannkaka! De e ju hur gott som hälst kallt! mmh.


Kommer du på nå veggi mat man kan ha med sig på festival? TELL ME!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du lebb ? Bara undrar efter kommentaren du skrev på Kissies blogg. ?

2010-05-01 @ 18:42:52
Postat av: Zandra

Sv; haha jaa väldigt klantigt ;D

Postat av: pimpXprincess

Åh, Allevo-bars och vegetarisk ravioli är så sjuuukt gott! :D

2010-05-01 @ 19:56:38
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0