SVAR!

obs! jag godkännde aldrig frågorna på inlägget. Därför finns det 0 kommentarer.



Hur lång är du? ; Jag e 171.5 cm! liten tjej vill säga. haha. nej men jag vill vara 185cm. Får jag ju dock vara med klack.

Hur gammal är du? ; 18 bast. 19 i oktober
.
Varför har du så mycket piercingar? ; Oj, svå fråga. Jag tycker det är fint! Å de är "jag" att ha det.

Hur länge har du hållit dig ifrån kött? ; sen 2009-03-24. Så snart firar ja ett år. haha

Vart hittade du mathias? ; KUL FRÅGA! På lunarstorm såklart;) hahaha!


Favorit mat? ; zucchini <3 med nåt...

Vad går du för linje? ; Frisör i Bräcke. Det är en håla, men det är super!

Vad har du gjort för att bli så smal? ; Har du gått på nån diet eller vad? ; Jadu, jag kan väl säga de så att jag tränar mer än förr å äter nyttigare. typ...

Vart har du piercingar & hur många har du? ;  jag räknar med öronen.. 15 stycken!
-5 i höger öra där en är tragus å en är uppe på örat, vad det nu heter. Retsen e vanliga.
tre i vänster öra som e bara vanliga.
- 5 i ansiktet. Näsa, meduza, smiley, tunga, labret.
- höger Bröstvårta.
- yttre b*ygl*ppen.

Vilken piercing gjorde ondast att ta? ; BRÖSTVÅRTAN! ajaj

Du sade förut att du hade en hemlig blogg, vad är det för adress dit? ; Om jag sade det hade den inte vart hemlig mer. Du kanske har tittat in på den, vem vet?

Du skriver jämt att du sitter vi datorn eller kollar på DH, har du inga kompisar eller? ; ÅÅÅH! tack för att du påminnde mig. Jag måste kolla på de avsnitten jag inte sätt än. Å på tal om kompisar så har jag de:)

Har sätt att du gillar skor, hur många par har du? ; Jag och Mathias räknade dom för ett tag sen men har städat lite och då kom det fram några par till. Så ca 35st kanske.

Hur har du rådd att åka på kryssningar och till stockholm helatiden? ; Som du såg 2 frågor upp så har jag inga kopmpisar & spenderar mer tid på att ha kul på kryssningar själv.



Är du bortskämd? ; Pappa betalar! (med mammas pengar..)
Öl eller Cider? ; GE MIG EN ÖL!

Vad ska du göra på lovet? ; Bra fråga.. Jag sitter just nu hemma å äter gurka. Senare ska jag plugga teori och spela tv spel med mamma.  Men i helgen ska jag till fjällen å på onsdag ska jag å mathias äta middag ute å gå på Bio.

Är du rakad? ; BRA FRÅGA PETER! Faktum är att jag är både rakad och inte. Jag e ju en konstig tjej som gillar konstiga saker. Så man kan ju vara ärlig nu när jag ändå börjat.  Leopard är ju mitt favorit mönster så jag har rakat in det på min mutta! Kul va? å färgat de svart å brunt :)  Men på sidorna låter jag det växa så jag kan tupera. STORT HÅR E SNYGGT!

Varför kommenterar du så elaka saker om Kissies tuttar? ; Varför inte? Jag är avis på big boobies & är lika mycket attention whore som hon är!

Om du fick välja att vara en bloggare för en dag, vem skulle du vara och vad skulle du gjort? ; Jag vart liiite velig men kom fram till att jag skulle vela vara Dessie! Å jag hade satt mig naken i mitt fönster å visat upp mig för hela världen i min blogg. Bara för att det är det hon egentligen vill göra. Så, jag hade släppt fram monstret i henne. Å kanske gjort en tatuering eller piercing, oönskat:D

Om du fick välja att ligga med en gammal kändis, vem hade det vart då? ; Bra fråga med bäst svar, STEVEN TYLER. min lovet boy. jummy


Kommentarer
Postat av: MALLAN

HAHAHA!:D så bra:Dska visa peter svaret snart när han kommer hem;)

2010-03-08 @ 16:01:24
Postat av: pimpXprincess

Haha, kul svar!



Men varför vill du vara så lång? :o

2010-03-08 @ 17:06:18
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: eemmapeemma

cool blogg !



tkr du att jag ska klippa mig såhära ? (:

2010-03-08 @ 20:33:39
URL: http://eeemeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0