SPRAY I NÄSAN

idag vart jag överraskad med en rolig sak!
Mathias kommer hem idag!:D  om 3 timmar kanske han e här till å med! IIH♥
då blir det väl en trip till krokom i helgen istället för att vara med kompisarna.
 Tolka mig inte fel, det var planerat att festa men jag kan inte, eller rättare sagt jag får inte dricka.

Var iaf på ica idag å köpte nässpray! Har aldrig använt de förut, men jag gillart inte.
Smeten man sprayar in i näsan åker ju bak i halsen, fyfan va äckligt.

Äh, tror jag ska göra en mössa nu.
pus!


Kommentarer
Postat av: MALLAN

jo nässpray ÄR de bästa som finns när man är täppt i näsan !:O säg inte emot för då jävlar;) bilden är ju hemms hos mig!:Dfinis

2010-03-24 @ 18:05:36
Postat av: Sadaf

Tack så mycket tycker om jävligt mycket :D Din t-shirt var väldigt najs måste jag ta och säga :)

2010-03-24 @ 18:25:37
URL: http://sjoljungfru.blogg.se/
Postat av: lina

Svar; hej, jodå jag mår bra, problem med ryggen bara! :)

2010-03-26 @ 22:39:01
URL: http://poshtotty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0