elak ja e...

blondie mig och my black trash emma.




har tatt en paus från sex and the city nu, men det fortsätter när som hälst, så fort honey har diskat klart.
Är dock sorgligt, för vi är på det sista avsnittet.. VAFAN SKA VI GÖRA RESTEN AV DAGEN?

Honeys pappa jobbar inte idag, eller jobbar gör han nog, men inte i stan.. så  vi ska åka med en av hans kompisar hem, läskigt. Men vi överlever nog.




Suxx att de e kasst väder ute, annars hade jag nog lagt mig i parken idag igen.
Men folk ska inte få njuta av å se mig i bikini every day.
OCH jag tycker de e bra att vädret vänt till dåligt just nu, för princessan ska inte ha finväder på sitt bröllop.

Kommentarer
Postat av: anette

hihhih. jag ska dit med pappa annecatrin och bror min ;)

2010-06-18 @ 16:48:55
URL: http://teenagecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0