får veta mycket på en kyrkogård!


Nu har man ju lärt sig mycket när man e i kyrkan å jobbar. Man har också sätt mycket fina gravplatser, förjävliga gravplatser å massa annat. Fick tex höra att en hel familj e begraven där eftersom pappan/mannen i familjen skjöt dom alla. En pojke hade råkat döda sin lillasyster på 11 år. Dom hittade henne inte på as länge å han sa ju inget, sen hade han gömmt henne  under sängen, å detta var i torvalla.
Det var också några killar som dök, sen kom aldrig en av dom upp så de andra dök och letade efter han. Dom hittade han på bottnen med en kniv i sig. Allt detta har hänt i östersund.

+ att det ligger ett fiknger från lucia i en låda inne i kyrkan.







Jag vattnade runt på kykogården idag. Kollade på Denizes mormors grav, Lillemor :) Hälsade på na sådär.
Sen hittade jag en aas fin gravplats! Jag tror att jag tycker den var så speciell för jag hoppas min kommer vara liknande i famtiden. Det var i alla fall en tjejs grav. Hon gillade nog katter, för det var små katt skulpturer omkring och en stor katt vas. Men hennes pojkväl hade även lämnat ett brev till henne som låg i en plastficka så man kunde läsa...  

" Anki jag älskar dig för evigt. Saknade är så stor efter dej. Tänker på dig ständigt, vänta på mig snälla du. Älskar dig din * "   
det var så vackert!!! Å de var fräsht där med jätte mycket blommor å så fint! Och det var något år sedan hon dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0