YES; AS I SAY



vänner; Vänner kommer på topp på min lista nu.
Dom är ju så grymmt bra. Finns alltid för en & man kan prata med dom
om det man vill få ut till dom.  klart, man kan inte säga allt till sina vänner, i alla fall inte
till alla sina vänner men det är i så fall mitt problem, vet i alla fall att dom finns för en!

Komplimanger;  Hur underbart är inte det? Att få en kommentar om hur fin man är eller
om att nån gillar ens stil, tatueringar eller vad som hälst. Att man är duktig på något också.
Ge mer komplimanger till folk!  en komplimang bertyder inte att man gillar personen på ett spec sätt
så, be kind!


Kladbyte.se;  En super cool hemsida där man kan köpa och byta kläder med varandra!
Hur bra är inte det? För en som inte e kinkig och inte vill ha andras kläder kanske inte vill men.....
JAG tycker iaf den e cool. Funkar ungefär som tradera men med mycket coolare design osv.




Kontrollbehov;  Tjejer & killar med kontrollbehov e ju ganska så sorligt. Visst, de e som personen är men
tänk att ha en pojkvän/flickvän som ska ha all kontroll! Veta vart du är, vad du gör den å den tiden & ringa jämt.
själv tror jag att en person med kontrollbehov har vart med om något innan som gör att kontrollen är en viktig del av dens liv.

3ornas bal;  Det var ju meningen att jag skulle gå på Balen med Anette, mys! MEN, nu har dom gjort om reglerna för balen så 4 per klass får ta med en utomstående. Så det är alltså inte säkert att jag får följa med Anette. Platserna ska lottas ut så de kan lika gärna vara ett pucko på media som får gå med sin pucko tjej :(

Lathet;  Jag dissar mig själv, kul va?  Jag e så lat, eller kanske inte lat? Trött och uttråkad kanske.
tanken på att jag ska åka till Bräcke varje morgon gör mig så trött å då stannar jag hellre hemma. Måste ge mig.


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Ja, men det är inte lika tråkigt om det är långt. Då funkar det med helvitt. Hehe!

2010-01-28 @ 21:26:51
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Hahaha, usch för backslick! xD

2010-01-28 @ 21:45:06
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Haha tack! ;)

Ojdå, haha, det var inte bra. Jag hade turen att min bra syn höll i sig. Hade så svaga brillor, hehe! ;D

2010-01-28 @ 21:59:04
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0