CLOSE UP KRYSSNINGEN

jag ska ju som sagt snart på Close up kryssningen med mina flickor å de kommer va grymmt kul.
Tänkte iaf skriva lite om banden som kommer.



SONIC SYNDICATE- helt ok. Jag lyssnar inte på dom egentligen(utom nu för att kolla vare e)
Men det är ett band jag skulle kunna se så tur att ja hör dom nu då.
Jag skull vela säga att det är en hårdare verition av Bullet for my Valentine (även inte lika sorliga som dom) & en mycket mjukare Trivium.



CULT OF LUNA - annorlunda band.  Dock inte såå mycket min grejj. Jag vill ha mer sång i musiken
och lite mer att lyssna mig in i. Dock har jag inte tagit mig tillfället att lyssna på dom så mycket å bli insatt, men
när jag her på en låt så känner jag inte för det heller.




Deathstars - De bandet jag längtar MEST efter att se! Grymmt bra musik som man
kan sitta stilla till å röra sig mycket till. Lära sig låtarna å hänga med.
Såg dom på Swedenrock i sommras å de var så grymmt bra! å snygga erom å..





Bullet - Har inte kikat in på deras musik tidigare, men så fort jag slog på Bite the bullet så började jag vicka på fötterna. Helt klart ett band jag ska se!

(hitta ingen bild?)


Caliban - Hård och bra musik. Vet inte vad jag ska säga? inget jag hört förr.
Dock tycker ja introrna låter likadant. åså de här me fjollröster i bakgrunden tyckte jag inte om i deras låtar.



Tribulation - hitta inget med dom...

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Det låter som att du kommer få det skoj :)

2010-01-31 @ 18:51:11
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0