shoppaholic

Ritha har just gett oss barn en "natt macka". Vi fick Potatis å strips, lax å såser. Jumy! sen friterade hon lökringar, hemma gjorda som va as goda!!!!


Nu sitter jag bara å sover typ. har haft en dag som vart fullt upp å inte haft tid med något annat.


JUSTE!   vi var ju på Kista köpcentrum.  Vi köpte en julklapp till Zuri, ett gosedjur. as söt! Sen så va jag å Ritha på IKEA å då köpte jag en ljustake till mathias farmor å farfar.  inte för att dom e värd de men... (ja sa inget..)
Hittade även en kläning på carlings för 100 kr men jag köpte den inte!!!! Nu ångrar jag mig som fasen.


Imorgon blir det en fullplanerad dag igen.

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Åk tillbaka dit en annan dag och köp den då? :)

2010-01-07 @ 23:51:43
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Finns det inte Carlings någon annanstans där du kan köpa den då? :)

2010-01-08 @ 00:21:09
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0