precious Pink

morning!
Vaknade runt halv ett å hade haft en dröm om Kissie!  Hon va as snäll å vi hade as kul tesammans. Haha
shit va jag drömmer om bloggare. Vi hade i alla fall vart ute å festat som fan å hon åkte me mig hem å sov. Sen ringde hennes kille på hennes mobil som jag hade, så då fick jag vet vem "mrX" är.
Vi käka frulle å typ kasta mat på varandra å hade as skoj.  Sen mot kvällen drog vi ut på fest igen å wiho va skoj de va. 
aja, orka iaf inte skriva precis hur de va:P men iaf, skoj vare.
Å på morgonen så trodde jag typ att hon skulle vara hos mig, å eftersom att jag e i sthlm så tänkte ja ba; aja, vi ska väl ses i stan senare då. Haha!

Nu har vi iaf inte haft mkt för oss. Duschat å smört in mig, jummy.
Fick även en parfym av Ritha, den lukta as gott å va rosa:D



Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: hehe okej =)

kramar!

2010-01-05 @ 14:08:52
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Oh okej. Vad kul med sådana planer :)

2010-01-05 @ 14:28:13
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0