my day 2 day

Idag tog jag tåget till skolan men hamnade inte där jag ville hamna.
Jag vaknade å då hade jag åkt tåg i ca 60 min å det brukar bara ta 40 till bräcke. Men tänkte att tåget kunde kört saktare. Men de va så mkt vatten på sidorna där ja åkte så kännde inte igen mig. Men eftersom de va mörkt så kanske jag såg fel...   Men sen sa hon i högtalarna; NÄSTA STATION, ÅNGE. Okej...
jag klev av mitt i ingenstans å visste inte vad jag skulle göra. Ringde pappa, denize å min lärare Marie.
Tillslut löste sig allt å jag fick ta tåget tillbaka till bräcke igen.  

Nu sitter jag hemma efter en dag på skolan med bara teori, men det har vart skoj för jag har lärt mig massa å Emma var ju där! :D  Snart kommer farmor å farfar på middag å sen ska jajg på prommenad med Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0