katt kaka

Eftersom att Nalle alltid e me i bloggen så får nu min lilla misse också va me!
Tycker ja va rättvist!:)  Mathilda heter hon å e blandning mellan 70% Norsk skogskatt
och 30% Bondkatt. FINISEN.

 




Nu har mina chokladbollar stått i ugnen i 2 timmar på 50 grader.
Nu har jag stängt av ugnen så ska den stå där inne i tolv timmar! Vilket den inte kommer göra...

När ja kommer hem ska jag baka igen; Nonstop kakor, men med smaries istället tror ja, de e mycket
finare färg!:D
bild från google


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Åh vad fin katt! :)



Svar: Tack så mycket!

Jag funderar inte på det just nu, men nu vet jag att det skulle vara fint om jag valde att göra det :)

Det ser lite för emo ut, tyvärr :/ hehe

2010-01-14 @ 12:46:06
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Tack :)



Haha tackar! Jag gillar dock inte att bli ihopkopplad med emokids och sedan trivs jag så bra i det vita att jag hade dött av saknad efter det, haha!

2010-01-14 @ 13:38:38
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0