IMORRRRRN!!!

Imorgon kommer bli en kalas bra dag.
Men efterom att ja ska börja leva i nuet å inte va så beroende i morgondagen så tar vi morgondagen imorgon och inte idag. Låter bra eller hur?!
men bara för att ge lite ledtrådar och för att jag vet att morgondagen kommer bli så bra så... a.. titta.
Hon e en sööt tjej. men.. vem ehon egentligen?!
JORRU!
De e fiffi frida fiffiluren fluffen floppen fridell!
min finfina vän som kommit hem under julen från det fula landet tyskland.
(det ända fina med tyskland e tysk porr... hihiihihhi)
Och a, imorrrgon ska jag få träffa henne! nu skvallrade jag ju. Men a, skit samma.
Hon ska få fina klappar av mig. JUL klappar å andra klappar. Ni vet, så som man klappar en katt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0