AS I SAY!

har nyss vart ute å kutat. fyfan va skönt det var! MMH. ska försöka hinna med nån gång i veckan.
 Nu sitter jag i alla fall på mammas dator så har tillgång till lite bilder, så då kör jag på en
AS I SAY!
ENJOY.


utlandsresa med sina vänner
- det e väl PERFEKT?! Att åka i två veckor med as sköna människor som man kan vara med ewerryh dayyh! Shit vad jajg längtar.. Sola,Bada, käka god mat och ha as skoj! mmh like it.

Kryssningar - Jag vet att ni vill, jag vet att ni kanske inte kan. Men jag kan och vill! Det e så jävla underbart att sitta på en fest båt mitt ute på havet fullt med slusk och äckliga killar. Hur kul är inte det?!
Nästa kryssning; September.

Fredag - Helgen ska få spenderas med Mathias. love



Växla in sina sparpengar - Har sparat på tior som jag samlat i över ett år. Mycket pengar för mig, lite pengar för dig. Men jag får i alla fall göra grymmt roliga saker för pengarna, det kan jag trösta mig med!

Mathias bor i stockholm - Min över tre års långa kärlek har flyttat till stockholm och det suger. jag menar, jag får inte se hans fula nylle lika ofta mer, å de suger :(

Bräcke - Vad mer behöver jag säga? Jo, pendla 4 timmar per dag, 14 mil per dag.
Få ont i ryggen å röven. Jo de e Bräcke de♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0