förlåt alla för min dåliga uppdatering idag..

.. men ja har haft mycket för mig, å nu ska jag se svencka hollywood fruar.
Dricker te å äter stut.

Förresten så körde ja bil nyss.. Höll på att köra ner i skogen för ja skulla svänga för första ggn, så fick ja panik för ja råka he igång väärsta ljuset så visste ja inte va skulle göra så gasade ja istället för att bromsa å höll i ratten så vriden som den va istället för att släppa den å låta bilen bli rak. pappa ba slängde sig över till min sida å tog tag i allt å oj oj oj.. drama! 

jag ska nog vara med i sveriges värsta bilförare...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kika gärna in och säg vad du tycker om mina "Must-Haves"! =)

Kramar Sanna på http://jarske.blogg.se

2009-09-21 @ 22:15:21
URL: http://jarske.blogg.se/
Postat av: mallan

jaa, sveriges värta bilförare... skulle nog vinna? låter det som iaf:D stackars toffe:D

2009-09-22 @ 07:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0