litte bilder

jag har vart så dålig på att lägga in bilder på datorn efter vad ajg gjort på dagarna. Dels för att min bror tagit sladden av mig å dels för att ja glömmer :O   men här kommer iaf några :)


efter att bussen skvatt ner mig!



mitt lilla fika från Pause igår med Emelie å Anette.
Kladdkaka med mjukglass ♥



gos emelie!


å svull anette som hade huggi in på kakan innan vi äns fått våra typ xD



De va de ja!

Det var i alla fall jätte mysigt att fika med tjejerna igår! It made my day!
+ att imorgon får jag träffa Emelie igen för vi ska träna:) Fet nice!


Kommentarer
Postat av: anette

hiihhihihihih svullllaa

2009-11-08 @ 14:20:40
URL: http://teenagecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0