Kusin + Thailand = svartis jag!

Min kära och efterlängtade kusin är i Thailand å ja saknar henne ALOT. Hon har vart där nu sen 20e Oktober å de känns så skummt att inte hört nå av na på så länge : ( För henne snackar man ju ndå med ofta, å hon e en av de som brukar tjata på att få leka med mig å vi gör alltid så roliga sakner så JA VILL ATT HON SKA KOMMA HEM.
När denize va här så satt vi å kolla i fotoalbumet som ja fått av Jennifer.. ååh sakna lixxom! så hon får ta å komma hem nu! (dock kommer hon hem ?16e nov? har jag för mig...)  Jag e avis på att hon e borta å får bli brun å ha så skoj, åså tänk när hon kommer hem. Då ere förmodligen vinter å julmarknad på  folketshus osv. Så hon slipper lixxom all höst å de e fusk!

men jennifer, hör mig nu!  KOM HEM




Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Åh nu blir ja okså svartis på din kusse :D

2009-11-02 @ 22:02:34
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0