hemma nu!

har kommit hem från festen nu. De blev inte som man trodde i slutet, har en skit sur kille i sängen för att han inte får dricka mera.. suck..


Iaf, italienaren killensomvadumihuvettyckerjag sa iaf att jag inte skule äta mer chips för jag vart fet av de..
sen sa han att han inte ville se min fi*ta. Jag va ung å snygg men han ville ndå inte se den.
Han sa så eftersom att man såg in i klänningen när jag satt, men bara för de behöver han inte kolla sa ja men han ba; klart jag måste, man gör det ju!


Aja. Bilderna kommer imrogn för jag orkar inte sitta uppe mer, men vet inte heller om jag orkar sova med Mathias just nu.



Kommentarer
Postat av: Mallan

vilken stöd jävla kille !:S :O puss på dig bajsen

2009-11-29 @ 13:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0