hahaha!

Shit va fult!:D jag e så nöjd allså, att ja lyckades göra något så otroligt fult:D
(nej, jag försökte inte göra något seriöst i början...)

För dig som vill göra detta hemma (haha!) :
Tvinna först håret med lite fukt i och fäst det med hårnålar.
Spara massvis av slingor som du sedan lockar på ditt vis.
Jag använde såklart permanent rullar för jag visste att det skulle bli detta läckra resultat ;)
Sen e du klar! Finnemang alltså. Så snyggt det blev va? Riktig party frissa.

 

 

 

imorgon har vi ju öppet hus på skolan, tror jag ska göra detta på alla mina kunder då! ;)


Kommentarer
Postat av: mallan

hm sandra, jag tror jag har blivit sjuk så kommer inte imorgon ;) hahaha

2009-11-09 @ 19:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0