dagens shopping!

här e de ja handlat idag på dollarstore förresten!

fast kan inte visa vissa saker eftersom det e julklappar :/

en trasa till badrummet, eftersom jag duschar över hela golvet. haha


ett ljus till farmor


gummivantar till hårtvättning(eftersom ja e ny tatuerad)


en hemlig present till darling!


klistermärken jag ska sätta på paket:D


hemligt paket till darling igen:D


smycken till hörlurar till Sanna


fina paket snören


Handduk till svärmor


grytlapp till svärmor


söt tomte till svärmor!


hemlig julklapp till hemlig person!


godis till MIG såklart!♥


röd lampa till mitt rum


fin jul dekoration


benvärmare till Sanna


å allt detta för 300 kr! Tycker ja e nå man ska kalla BRA JOBBAT!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Om du vill ha ett tips från mig, så säger jag att du Inte ska ta den. Se till att hålla dig frisk genom naturliga metoder istället. Jag gillar inte det där med sprutor, piller och grejer som ska ge mer biverkningar än vad dom hjälper.



Det är synd att vissa lider, medan vissa inte gör det. Oftast är ju dom som lider dom som är dom finaste människorna :/



Haha ja, du kommer fan det! ;)



Åfan, då är vi tvillingsjälar eller någonting såntdär töntigt? ;) haha!

2009-11-07 @ 17:25:18
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0