OH BOY!

vilket vackert väder, solen skiner idag!

klev upp 9 idag, åt frukost och gjorde mig i årdning. Sen tog jag å denize bussen till stn halv 11. Jag mötte Cecilia, å vi gick till peckas för hon skulle tatuera sig. Men va osäker på vilken blomma hon skulle ha, men kom fram till en Lilja.
i början va cicci AS COOL å tyckte de ite gjorde ont alls, sen vart de pain in the ass, lilla stackarn, å vi runt omkring bara skratta åt hennes gnällningar.  Men de blev ett slutresultat! Jätte fint.
Sen tog jag bussen hem 20 över två, bytte om till bikini, gjorde lunch å la mig i solstolen som jag just klev upp från.
JAG SKA BLI BRUN. De e ett mål, som jag ska nå. Så de så...
eftersom att jag sldrig blir det.

Så, nu ska jga ut å lägga mig igen.


Livet känns helt okej när solen är framme, trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0