jag förstår inte?

han bad om att få se mig i cam, ja sa att om han ber snällt så kan jag sätta mig vid datron uppe så får han.
men då kaxxar han till å säger "haha hjärtat, jag är inte så intresserad" inte för att ja fattar, han bad om att se mig å ja sa att ja kunde gå upp en trappa å då tror han att jag tror att han e intresserad av han. jaja.. mupp

Å sen sa en annan snubbe " jag hade gärna velat kolla på film ed dig om du inte gillat någon annan" jaha, men kolla på film gör väl inget? "jomen att strula runt om man e intresserad av nån e ju inte så bra"  Ja sa väl inte att ja skulle strula me nån om ja kolla på film me den:O    jaja.. Shit happens.

Att saker kan bli så misstolkat, men piningt för grabben som trodde ja skulle komma å ligga. Huhu.
patetiskt.


puss mjau.

jag är en fågel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0