todaaaaay;

hejhopp!
är i krokom nu hos mathias ja.
Åkte in te stan  med anette runt elva. Vi var på gina hur länge som hälst, de va as mkt folk så. Jag köpte iaf en del till min nyårs outfit, en midje skinnkjol. AS SNÝGG för 99:-, yesss. mellandags rea is the shit. 
sen hittade jag ett par skor, eller hittade å hittade... jag har kollat på dom hur länge som hälst, sen typ oktober å nu var dom på rea!! 400kr.  men om jag köper dom så kan jag inte köpra något mer på rean, för 400 är det ända jag har. Ska tjata lite på mamma å se om jag får dom:D 
   sen var jag på julbord hos farmor å farfar! jätte mysigt=) Fanns massvis av mat å risalamalta, men fick inte i mig lika mycket som jag brukar vid julen, dock eftersom man ätit så mycket dagarna innan å min mage klarade det inte. 
Vid fyra kom jag hit till min älskling, bytte om till myskläder på en gång å sen åkte vi spark till ica för att köpa cigg till hans mamma å kvälls mys till oss själva:) 
Nu sitter jag här å han vid sitt nya xbox, har nyss ätit middag å e as trötta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0