massa hår jag tycker e snyggt.

Gillar verkligen färgerna å frillan! Skulle lätt göra de o jag inte blev så jävla blek i svart hår.
skit tufft! Men skulle nog inte våga just nu, me tanken på at ja vill spara ut de mesta.
Älskar hennes typ av side cut!
den andra bilden e så snygg! (gillar inte alls den 1a) 
Har iaf redan haft vitt me röd underlugg. Tycker de e AS SNYGGT. 
Den lilla bilden i ÖVRE hörnet. Tycker håret å färgen e så snygg så ja döööööööör.
Kan mitt hår växa eller.?? näe
http://scenefashion.blogspot.com/search/label/Scene%20Fashion
en blogg me massa hår. där kan man få insperation. 

Kommentarer
Postat av: Mallan

tack för sidan !:D vill också göra nått med mitt hår !:D

2009-12-05 @ 18:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0