badtunna med kusinerna

igår va ju mina kusiner här på middag och badande. Vi badade typ två timmar å när dom vuxna skulle bada vart vi bara irreterade å ville sova så dom fick kliva upp, haha!


Idag har jag stått å sålt klart mina kakor och mjukstuten. Det har gått skit bra. Sålt för typ 600kr, jihooooo!
Men mamma ska också ha pengar=( skit också,, haha.

Nu ska jag iaf göra skolarbeten som ska vara inne imorgon. En Novell på minst 3 datorskrivna sidor och en bokresention på The Dirt, å den har jag knappt läst.  AOTCH





Kommentarer
Postat av: charoline

serm ysigt ut det där!



ja precis! =) det är ju skit bra. funderade på garn-dreads-extention förut, men tappade sugen när pengarna drog iväg

nu är jag sugen på den här peruken från odium:

http://www.odiumclothing.net/crosslink/page/article/gen/article/id/684/extra/0-0/

2009-12-13 @ 16:45:19
URL: http://charolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0