min pojke är braa

Vaknade vid halv 11 och slog på Mathias. Så försvann han å kom upp efter 10 min med en bricka med två kaffe koppar, Ben n Jerrys Half Baked och en blomma han vart ut å plockad. GOS<3
Sen så åt vi, ja mata han med kakbitar å sen kolla vi på de sista delarna av Despetare Housewifes. (cryyy)
Sen gick vi på prommenad. Jag lånade hans harsh tröja med luva som man drar över huvet emd ögon på. Så hade jag så å gick å lät som en gris å skrämde småbarn. AS SKOJ!
Väl hemma igen fixxade han mig. Velket menas att han (ursökta..) klämde min pormaskar å peelade fejjan på mig. Mysigt! Sen åkte jag med morbror Robert hem hit. Han fick massage av mamma å nu ska dom åka.

Väntar på maten nu ja, hoppas på att den e klar snart för sen ska jag vara med Mallan! Hon e lite konstig, men de e okej ndå.. ;)

pussmjau!


Kommentarer
Postat av: mallan

jag är väl inge konstig :(

2009-08-30 @ 16:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0