OLLE, MIN FINA LILLA OLLE.

olle,olivia,tutten,boobie, Bergvall♥
Första gången jag träffaed olle minns jag inte, för jag la väl inte på minnet att det var henne jag skulle åka till grekland med. Men det var i alla fall ute på krogen å vicky visade upp na för mig.
men första gången jag träffa olle som jag minns var när vi skulle betala en del av Kos resan.
Å vi "vann" en resväska var. jag en röd, å hon en svart. Stolta brudar var vi då.
Jag minns att då vi skulle lotta ut väskorna mellan oss 6 tjejer så skulle jag skriva namnen på lapparna.så skrev jag olivia å vicky ba; även att du skrev olivia, alla säger olle.
Sen dess tror jag att jag hållit mig till olle.
Ringde till å me fel en gång då ja skulle ringa henne. Va helt 100 på att de va hon som hette Olle på min telefon, men hon hette visst Olivia. Så ja kom fram till nån Olle.. han raderade jag på en gång å ersatte med den riktiga Olle.
Nu har ja känt Olle i ett halvår å hon ska lämna oss alla i sverige å flyga vidare till london för att ta hand om barn.
Sandra & Denize - tänkt om barnen e cp. *fniss*
Olle - ja, jag har ju vart med er i två veckor på rad så jag tror inte det skulle vara något problem.

Vi var som sagt två veckor tillsammans i Kos.  Å de va underbart! fick lära känna två människor som ja inte känt förr, å en av dom va Olle.
Olle är;
- söt
- kort
- mysig
- storbystad
- omtänksam
- störd
- skrattig
- kramgo
- korthårig
- svensk
- kåt
- pussig
å de fick ja lära mig på kort tid!
tjecka bara. Inte ens mitt huvve får plats i hennes Bh. Snacka om att ja e avis på boobiesarna.
Och idag,för nån timma sen fick jag krama om henne, å mysa med hennes stora byst för en sista gång på länge.
Men jag kommer få klämma på de vackert skapade vilande svalorna till bröst mera när hon kommer hem igen.
Olle, i will miss u, and jag vet att du kommer miss me and my six pack också!
hope u will enjoy the tea party's and the english sex.
Lycka till nu Olle, å gör de bästa av allt! jag vet att du kommer sakna mig, men jag är här hemma å väntar på dig!
Ramla inte på glas, för vi kommer tyvär inte vara där för att pilla ut glaset åt dig, å jag kommer inte försöka stjäla din uppmärksamhet.

Love u sötnos.




Kommentarer
Postat av: olivia

Åh, fina du. Jag börjar nästa gråta nu ju. Det här inlägget ska jag titta tillgbaka på ofta <3

2011-01-02 @ 22:29:26
URL: http://oliviabe.blogg.se/
Postat av: denize

söööööööööööten

2011-01-02 @ 22:29:28
URL: http://denizevonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0