Sockholm!

Jag å Jonas ska ju ner till Sthlm nästa Söndag. Vi skulle dit 14/5, men de va ju röd dag så vi fick byta dag. Så nästa söndag åker vi å bor över en natt, istället för å köra dit å hem samma dag.
 
  Iaf så ska vi ju dit för att va med på en intervju för å förhoppppningsviiiiis va med i ett tv program i höst! WEI!
 
De skulle väl va as kul å se mig i tv! å jonas då. Men mig! woopwoop!
 
 
 
Ska bo mitt i sthlm för å slippa ha koll på vart vi ska ta vägen. haha. Storstan vetni!
 
De e ju som 4 km mellan varje granne här uppe så tappa bort sig där e nog lätt hänt.
 
 
 
 
Idag var vi i alla fall upp på GP å kika på skejtare å lyssna på lite skän musik.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0