wrup

Ja är inte ett fan av wrup brallor. Fine, dom kanske ger effekt på en som inte har en speciellt formad rumpa, men vad vet jag? ;) 

 Iaf, de e som push up bharna bombshell!  De tycker ja också e så fejk. Å speciellt, borde man inte tycka de som tjej? Som bär kläderna? 
Wow! Vilka rattar! Så utan bh, nada. 
Wow! Vilken röv! Så utan wrup,  flatscreen ass. 

Jag köpte ett par för att testa förut, just för att ja tyckte de va en kul grej. Sen har ja ändrat uppfattning. Ja har använt dessa byxor kanske 4 gånger typ som tights med nån lång tröja över. För ja vill ju inte att folk ska se sömmarna å tro ja har en snygg röv pga de ja har på mig ;) iaf. 
Dom byxorna gav mig ingen effekt, för dom sitter inte som dom ska på mig. 
Sömmen dom går under rumpan å ska 'lyfta upp' hamnar en bit uppe på skinkan om ja ska ha midjan på rätt plats. Om ja väljer att ha sömmen rätt så e de asscrak from hell. Ha ha!  


Jaja de här e va ja tycker å tänker iaf. Men dom som gillar byxorna får såklart ha dom! :) snart kommer iaf alla killar få veta varför alla har runda formade rövar helt plötsligt ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0