Då va torsdagen snart slut.

Denhär veckan har gått apa fort! D eva ju måndag igår typ =) 
 ja har nyss kommit från gymmet iaf, men märkte nu när ja skulle ta en shake att ja glömde min flaska på gymmet!!! big no no no ! så jävla sämst.. men super hero Mica skulle hämta den :D <3 
 
Sitter nu med ansiktsmask, te & shapeup tidningen. samt chattar på ätstörningszonen på hemsidan tjejzonen. Skit bra för den som inte vill eller känner sig redo för att prata med nån omkring. (i mitt fall gör ja inte de för att inte dra in nån i mitt mörker ;) ) närå inte riktigt.. men iaf. skönt att prata med nån utan att behöva göra personen orolig.
 
 
 
selfie från idag 
 
 
 
 
Ska fortsätta skriva med vem de nu e, å njuta av mitt te =) Hoppas även jonas kommer hem snart <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0