mysig dag!

Idag har ja spenderat hela dagen på stan med min mamma!  
 Vi började med lunch på Paus ute i solen. De e så sjukt varmt i Östersund idag, men så skönt! 
 Sen har vi strosat runt å kolla i affärer,  suttit å kollar på folk å tog en varsin dryck på espresso house som e nyöppnat här.  

Jag som hade med alla mina sommarsandaler till Thailand å kasta dom där va ju ute efter nya skor. Å då ja har problem med höfterna var det lika bra å köpa ett par riktiga skor, å mamma bidrog!  Tack mamma!  :) 
De vart även en långklänning som mamma också pejja 😇 de va ju hon som tvinga mig testa den i första hand så hennes fel att ja ville ha den :D haha.  
Nu väntar ja på dagens andra å sista kund. Sen får man njuta i solen å värmen igen ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0