älskade lugna morgon.

Har första kunden klockan 11 idag, så ja får en slapp morgon utan stress. 
 Är just hemkommen från gymmet, no shit tänker ni, va hon tvungen å berätta de. Japps! De va ja. 
  Sitter å dricker min supermegapower smoothie å ska strax in i duschen. Ja e så jävla hungrig när ja kommer hem så kan inte vänta med att äta till efter duschen. hehee. 
 
Denna dag blir fort gjort å då e de äntligen helg ! Den ska spenderas i regnet i stugan. Mysigare å kura ihop sig där än här hemma. Åså ska vi fiska! WIII. 
 
 
 
 
 
här får ni en bild på min fina fläckiga armhåla. å massa leopardgrejer. ehm.
 svar; ja. jag har bikini på mig. tog nyss bilder för å se om de blir nån förändring. Så om de har blivit nåt positivt utav dehär så kanske de blir en bild på nu å då innan Thailand. vi får se. 
 
 
Ha en bra dag! å en bra helg! de kommer troligen inte bli nån update därifrån då internet e sääääämst i skogen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0