regnet e tillbaka.

När klockan ringde 'gymtime' så hade ja bara lust å ligga kvar. De smattra mot fönstret å ja har sovit dåligt för ja har ont i ryggen. 
Men de va till årliga upp för ja vet att ja skulle ångra mig å få skuldkänslor om ja inte gjorde de. Å nu i efterhand e ja as nöjd å de va så skönt!!  
la mig på en sån där rulle å hitta punkten på ryggen där ja har ont,  så ja låg å rulla ett tag. Så skönt!  Måste nog skaffa hem en sån, dom har ja för mig att dom e as dyra :S 

 Nu ska ja ta mig in i duschen å iväg på jobb. De hade ja helst sluppit idag å bara legat hemma å sträck kolla nån serie. Men men! That's life. 
Jobb = pengar. Pengar = resa!  Wiiii!!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0