ElegyEllem

dreams are coming true. 
Älskade Elegy Ellem kommer va i Åre på lördag, å de får mig att vela dit ännu mer. 
 vem e de tänker vissa. Ja ni. De e en av de vackraste människorna ni nånsin kommer å skådat. 
Hon e modell å burlesque artist. När bilddagboken var en hit så satt ja å dreggla över hennes bilder. Ja har alltid haft henne som en förebild. 
Här e tex från min intervju inför Miss Retro Pinup Sweden . 
Räkna mig inte som liten när ja va 16/17 å hade Bdb ;) 
I alla fall.. 
Ja e överlycklig att ja kommer få se henne uppträda! ååh.. de kommer ge mig mer smak för att vela börja med Burlesque! Inte för att de finns nå i Östersund men... :( 
 
Här kommer några foton på skönheten. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0