Sugen på att resa

Har drop in på salongen för att hoppas på å tjäna lite cash. Jag är så sjukt sugen på att resa. jag vill ha den slappa vardagen i utlandet å inte ha nå måsten. Bara kasta cash runtom mig å leva i nuet.
 
så. om du är i östersund å inte har mkt för dig så kan du ju komma på en drop in tid å fixa frillan? Så jag kan få lite ledigt i jul igen å åka bort.
 
Önskeplanen i år;
 
Åka till bangkok å dra direkt till Koh Tao. Där ska vi vara i mellan 1 till 2 veckor, antar jag. Vi ska ta dykarsert där å bara leva. För de e hittills den bästa platsen på jorden som jag någonsin vart på. Å jag tror Jonas känner detsamma.
 
 
Sedan åker vi vidare till Malaysia. Där vet jag inte hur länge vi ska bli, å jag har inte riktigt kollat platser.
Om nån som läser har vart i Malaysia å har höjdartips så kan du ju yttra dig.
 
Vi tänkte avsluta trippen i Bali som ja inte heller har forskat så mycket i. Å därifrån flyget vi hem till Sverige igen.
 
Har kikat flygbiljetter från den 15/12 till 10/2. Så nästan två månader har vi tänkt vara borta.
Å då kommer vi till den frågan med, hur mycket pengar ska man spara ihop för en sån resa?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0