Fuck killar.

Inte alla killar. Men de e ju samma sak som att säga att ja e rasist för att ja kanske hatar en viss svart människa.
 Ha ha, bra start på inlägget.
 
Men, fuck killar.
 
denhär veckan har ja blivit utsatt för två killar, att dom ska vara så perversa å har friheten att yttra sig om min kropp åså, bara sådär?
Man kan få ge komplimanger, men de finns en gräns mellan komplimang å att va pervers.
 
Från wikipedia.
"Själva ordet perversion kommer från det latinska verbet perverto (vända upp och ned, fördärva) via senlatinets perversio (omvridning eller förvridning). Ordet perversion används oftast nedsättande. Förkortningen pervo förekommer (se exempelvis skämtserien Pervo-Kris)."
 
 
här e gammalt meddelande pervo nr 1 skrev för ett tag sen.
han fick inget svar på de, men skrev härom dagen igen.
 
 
 
Alltså.. va e de för fel? varför skulle ja ta de som en komplimang när de kommer ut sådär?!
Han kunde sagt "du ser bra ut" de hade han fått ett tack för å de e en komplimang. Men dedär va bara snuskigt tycker jag.
 
Sen var det igår, när vi hade främmande. De va två bekanta till jonas lillasyster som va här, å killen där visade sig va en douchebag. (stavning..?)
 
Jag hade på mig ett linne med öppen rygg å va utan bh. den e inte uringad å visar inte upp nåt i sidorna eller fram. Den va svart också för den delen så de va inget som syntes genom.
Iaf, han va på toa å ja stod å vänta på min tur. så kommer han ut, å ger mig ett flin å pillar på kanten av mitt linne å försöker kolla ner i linnet på mig. Ja höll för ofc å fråga va han gjorde å gick in på toa.
Ja sa inte dehär till Jonas eller nån annan för ja ville inte skapa nå bråk.
 Iaf, sen så skulle han ha kramar då å då, fine, de vill väl alla på fyllan? Men med mig som han inte träffat förut? tyckte de va skumt men han fick väl en kram då, å då viska han; du e så jävla fin.
whoot? du e hemma hos mig å min kille å din tjej sitter i soffan här? Va e de som händer.
 
Varför blir ja så sur över dehär tänker ni? drama queen.
Men såhär är de, när dom ska gå, så ska han ha en kram igen såklart, å de får han väl för de fick ju alla. Å då kramar han mig bara med den ena armen så den andra handen tar han, å vrider om precis på bröstvårtan min. Typ som en "turktutte" men sensuellt. Så jävla kreepy.
Ja ryckte bort mig men sa inget då heller till dom andra för ja ville inte ha nån fight i trapphuset.
Klart dom skulle börjat bråka om mig ;)
 
Närå, iaf..
Ja sa de sen till Jonas å till hans lillasyster. Så får hon välja själv om hon berättar de för tjejen hans som e hennes vän eller om dom skiter i de. Eller så kanske hon får veta de nu, kanske de e ett blogg fan? Damn..
förlåt om du fick veta de såhär..  Sucks to be u, right?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0