kvällsfika tajm!

har vart i valla efter jobbet å firat pappsen som fyllde hela 52 år idag!
 Av mig å bror fick han ett bidrag till tatuering, de e ju dax att han också ska ha en nu =) så, nu kanske man gett han en liten knuff iaf! 
 
Har iaf fått gomat där, kaffe å soffmys. (tårta å, men de åt ja ikke.. utan pilla av lite hallon :D )
  Jag har alltid vart en godis gris, gottegris gällande kakor tårta mm, men när ja vart tesammans med Jonas har de minskat, för han e ingen gotiskille precis, så ja har avvänjt mig! å de e så gött... 
 sitter å käkar min fruktsallad istället ja :D 
 
 
 
 
Nu e de bara å sluka i sig detta å gå å lägga sig. Imorgon är en tidig dag! jobbar 10 - 18. haha, jätte tidigt ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0