stressinlägg om allt i livet. haha

Sitter å tittar i kalendern, bokar kunder å planerar tävlingsbidragen. Å GOSH va kort tid de e kvar till allt. 
  Jag kommer inte hinna med att tävla till alla bidragen som jag vill! :/ Buhu...
 Men jag tror jag tänker göra alla uppsättningar mm framöver bara för skojsskull ndå. =) 
 
 
Nu ska jag sova, imorgon e det torsdag å de e nästan helg då! wei! :D Jobbar fredag för ovanlighetens skull ;) 
 
tänkte på en rolig sak idag, eller en typisk sak. 
En kund smsa å bad om en tid Fredag efter 17 eller när som under lördagen. Jag klipper på äldrenboende på fredag å jobbar ndå inte så sent utan stänger 14 i Salongen, å på Lördag vet jag inte om ja e hemma.. så, jag skickade iväg ett tyvärr å gav lite andra tider imorgon å idag som förslag. å kunden frågar igen om en annan tid å jag håller mig till ett tyvärr å skickar tiderna igen. Å de slutar med att hon ger med sig för en av tiderna. 
 
Har haft den diskussionen med flera kunder, att man kan ta ledig mitt på dagen från jobbet för att gå till tandläkaren mm, men att gå till Frisören kan man inte ta ledigt för utan så ska frissan ändra sig efter kunden. haha. varför e de så? 
 
På tal om tandis så ska jag dit imorgon. wei. 
 
 
å suck... de går inte ladda upp bilder från datorn fortfarande !!! å de finns inget ja hatar mer än bildtomma inlägg... så ja slänger in nån random pic. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0