förvirrande människor

;du har förändrats så mycket. 

-Kolla tillbaka hur du själv var för ett x antal år sen. Eller är det till å med kanske så att det är du som ändrat din syn å uppfattning om andra?  Du kanske ser människor på ett annat sätt. 

; du är inte dig själv. 
- Å grattis att du själv upptäckt vem du är, å om jag om några år märker nån skillnad på dig, då jävlar. 

Varför ska folk lägga dig i så mkt hur ansra är, ser ut mm. De e så störigt. Å att ha mage å komma å berätta för en att det är så å man tycker så, de e ju bara ännu konstigare. 
 Man kan få yttra sig; gud vad du förändrats. 
 Men att komma med ytterligare massa ord wfter det som är påståenden mot de bättre eller sämre kan man ju undvika. 


Jag kan säga att jag ändrats, men det är till att ja dtår upp för mig själv mer, jag säger emot å säger det ja tycker. Det kan många omkring tycka är stötande, drygt, Störande å tycker att ja blivit kaxigare. Men nej, jag har bara slutat ta din skit. 




Kommentarer
Postat av: Lilly

Bra! För man ska inte ta någon skit.

En tjejkompis var på mig så mycket förra månaden pga en kräftskiva som hon lyckades slopa så hon rök från min vänlista.

Sen igår var en tjejkompis på mig för att jag är deprimerad pga mitt hår är för kort och jag tycker inte att jag ser ut som mig själv förrän jag har en viss längd på håret. Hon tyckte det var löjligt att jag tycker att håret är en del av min personlighet, sa att jag kunde ha mössa fram tills jag har fått tillbaks min längd och gjorde allmänt narr av mig. Sa att jag är för ytlig för mitt eget bästa. Då skrev jag bara att jag kanske vill vara såhär ytlig. Det är det ingen som tänker på. Jag kanske vill må dåligt över mitt hår för att få bort dåligt mående från värre saker för en stund iaf. Ibland tänker inte folk längre än näsan räcker..

Svar: å herregud. vad opersonliga som måste vara om dom känner att håret inte är en del av personligheten!! Jag förstår hur du tänker å känner där!! :) För att håret gör allt!! :)

hur vill du ha ditt hår då? =)
Sandra

2014-10-14 @ 17:01:03
URL: http://saxros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0