boost!

uurgh... 
 ja va duktig å gjorde matlådor igår. Thai kyckling soppa typ, den va så stark så ja snorade. haha. gött ;) 
 iaf... skulle såklart ha med mig det till lunch idag så ja stoppa de ja skulle käka i en matlåda å linda in i en ica kasse å sen ner i väskan. Rakt å stadigt. MEN när jag kommer till salongen å ska he in de i kylskåpet så ser ja att de ser ut å va spya över mina träningskläder. men men, de va ju bara att torka av dom å hänga upp. 
 
Jobba på som ja skulle å när ja sluta jobbet så gick ja lycklig upp till gymmet. De va mycket folk, men lika glad för de va jag..! Tills ja är i omklädningsrummet å ska byta om.. å inte har tagit med mina trärningskläder från gymmet. wei. kul. 
    Energin for från 100 - 70. Så lite pepp e man fortfarande ;D 
 
iaf. nu har ja fått i mig middag å tänkte dra mig iväg på gymmet. Hatar att träna kvällar men, om man inte får till det tidigare så får man ju så lov. 
 
 
 Här e iaf en liten boost som får mig att kliva upp på morgonen.
 
 
..... å de går inte att ladda upp nån bild. aja. HEJPA
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0